فرسان الاشهار
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
ادارة المنتدي pub3

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

فرسان الاشهار
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
ادارة المنتدي pub3
فرسان الاشهار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

mohamedahmedx
mohamedahmedx
فارس جديد
فارس جديد
ما الحل!! :(    Egypt10
ذكر

ما الحل!! :(    Empty ما الحل!! :(

2012-05-17, 12:44 pm
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .

دلوقتـي انا من حوالي شهر ونـص كنت ماشي ف الشارع ف لقيت مشكله المهم قولت أسلك وكدا وف الاخر اخدتلي طوبه جميله ههههههه !! جاتلي تحت عيني بـالظبط والحمدلله انها جت ع كـدا المهم ف ورمـت والحمدلله راح الورم بس لغايط وقتنـا هـاذا اما اجي احط إيدي مثلا تحت عيني الاقي حتت حاجه صغننه خالص زي الحبايه كدا مثلا وهي مش باينه ولا حاجه بس اما اجي احط ايدي ع العين التانيه الاقي ان فعلا دي فيها حاجه قد الحبايه والتانيه عاديه واما اضغط عليها توجعني شويه ف المهم روحت ل دكتور وكدا وادانـي برشام مضاد حيوي كنت باخد اتنين ف اليوم ومرهم بردو مرتين ف اليوم الاتنين مضاد حيوي ف المهم بستعملهم من اول الحكايه دي ما حصلت بالظبط لغايط دلوقتي ! والى مضايقني ف دا كلو بقا ان العين دي تحتها سـواد أكتر من التانيه ف انا خايف لـ السواد دا مش يروح وخايف ان يكون الفتـره دي كلها شهر ونص يبقي كدا خلاص هيثبت ع كدا طول الحياه ! ومعلومه ان حكايه الحبايه الى بتوجعني دي من ساعه الحوار تحت السواد الى بيبقي تحت العين دا بالظبط ف هي السبب انها مخليـالي سوواد شويه تحت العين وكمان هو كان اكتر من كدا بس راق عن الاول بصراحه ف ياريت حد يطمني دا هيفضل طول العمر ولا ايه النظام Sad لاني بصراحه مخنوق من الحوار دا
عاشق تراب العراق
عاشق تراب العراق
عضو مؤسس
عضو مؤسس
ما الحل!! :(    Iraq10
ذكر
ما الحل!! :(    Empty
http://www.pubknights.com

ما الحل!! :(    Empty رد: ما الحل!! :(

2012-08-03, 5:07 pm
د.محمد الشويلي كتب:بالنسبة لموضوعك

ما الحل!! :(

انا اعتذر عن فتح موضوع جديد لكن ليس الدية الصلاحيات بالرد في نفس الموضوع
اخي الكريم
الامر ليس فية اي خطورة ومع مرور الزمن سوف يزول
بالطبع مثل هكذا امر يعتمد على السن لانة كلما كنت اصغر سننا زاد فرص عودة البشرة الى طبيعتها
بما ان الامر تعدى مرحلة الخطر والالتهاب
لذا مشكلة البشرة سهلة يمكن ازالتها باحد مستحضرات التجميل
او الجسم يستطيع ان يتغلب على اللون الدخيل